玩轉太空科技新概念:Urban Decay眼部妝前底霜

平時化妝日日都會搽primer,但系眼部肌膚比臉部更加脆弱,你又有冇搽primer呢?我真系冇……真系慚愧~~所以今次試用Urban Decay,真系比我試到新野。最近美容都好興講高科技,UrbanDecay就系其中之一,以太空時代聚合物技術製造,可填補皮膚表面的不平滑瑕疵,配方中嘅Optical blurring pigments更可擴散光線來模糊瑕疵,既可以化妝又可以護膚,唔驚化得多會產生眼紋同乾燥。

今次試用有四種色澤,分別係Original (自然)、Eden (啞色祼妝)、Minor Sin(香檳閃金)與Anti-Aging (潤澤色調),滿足不同眼妝、色澤同年齡的需要。

首先睇下質地,都算係容易推開,加上塗完之後覺得眼周肌膚更加光滑,之後再上眼妝就話甘易啦!不過用手指好容易搞到d眼睫毛都系晒,係唯一嘅遺憾之處,如果可以配合貨裝嘅塗抹棒,應該會更加方便易用~

再講色澤,自然色好快同肌膚顏色融為一體,塗完之後又冇皺褶又冇起cake,真系好驚喜!

Eden就好適合眼部肌膚比較薄嘅jm,因為可以好好地遮蓋紅血絲~~

Minor Sin就比較適合張揚嘅妝容,可惜唔岩我,因為我一向都比較低調哈~~~

Anti-aging在Original嘅基礎上增加亮澤度,令雙眼比較有神,反而係我最欣賞嘅一款,也是最適合我嘅一款!

試用完畢,本來以為哩個牌子又系用gimmick野賣d我地唔明嘅高科技太空概念,不過用過就覺得刮目雙看,因為乜概念都好,就算用太空粒子甘勁嘅材料,到最後都系要睇效果。難怪甘多bloggers積極推薦哩隻眼部底霜,未就系因為真系好好用lor!

留言

這個網誌中的熱門文章

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

好物推介:La Roche-Posay每日高效BB霜

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚