左旋維他命C,肌膚可以吃的維他命


酷熱警告訊號已經持續咗幾日,今個夏天真係又曬又熱,真係好想日日游水兼浸起海灘唔上岸~但係太陽太毒,一不小心就會曬黑同出色斑,唔通日日在屋企唔出街?No way啦,最好嘅方法,梗系曬太陽又唔怕出色斑同曬黑啦,今次收到Obagi左旋維他命C 15%嘅試用,睇下哩枝野今個夏天幫唔幫到我先~


Obagi哩個牌子唔講都唔知原來在美國已經紅咗十五年,在抗氧化同祛斑方面好有成效,主打系肌膚可以吸收的維他命C-即左旋維他命C,以高濃度、高滲透性、高穩定性同低刺激性幫助肌膚吸收。而且點解系15%以上?因為維他命C達到15%時,先可以幫助肌膚膠原蛋白的合成,達到美肌效果。甘即系話平時就算搽含有維他命C的產品又或者系瘋狂吃橙,都未必可以有效幫助肌膚吸收維他命C!哩個對我來講,真係好驚人的發現……因為屋企D維他命C產品,好似全部都冇15%甘高……>.<
 產品質地:呈淡黃色液態油狀,流動性非常好,味道稍有刺激性,有少許橙味同酸味。

試用過程:先將臉洗乾淨,塗上爽膚水同肌底液,再將Obagi15%左旋維他命C精華素塗上臉。因為支精華嘅流動性好好,冇辦法直接滴在臉上,所以我先將手心搓熱,將精華素數滴在手心,搓勻後捂在臉上直至吸收,最後搽上面霜同防曬即可。



試用數日後,皮膚雖然冇明顯變白,但係原來膚色不均的問題真係有所改善,特別系T字位,水油平衡問題有所改善,毛孔稍有收細。臉部因為痘痘而殘留的色斑亦有減淡的跡象,就短期效果嚟講,我覺得相當不錯。如果對抗比較頑固的色斑,則需要長期使用才可觀察到效果。

Obagi 15%左旋維他命C精華素的優點在於可以溶解色斑,促進膠原蛋白生成,對預防肌膚老化和鬆弛有效果,但係弊端在於產品含有酒精、香精同丙二醇的成分,就護膚品嚟講,這幾種成分是容易造成過敏的源頭,刺激性亦比較高,因此我覺得易敏感者在購買前必須先試用,如無不良反應再購買。

Anyways,每種產品產品成分都有pros and cons,最重要系夾到自己皮膚,希望各位愛美sis今個夏天可以同色斑say bye bye啦!

留言

這個網誌中的熱門文章

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚

SK-II Pitera體驗套裝