愛手必備:Perfect Portion精純玫瑰護手霜

對身體每日暴露在空氣中嘅部位,我地通常都會特別用心照料,好似臉部一樣,一日24小時360度無遮擋,所以從爽膚水到面霜缺一不可。其實手部其實同臉部一樣,都需要悉心照料先會有好滋潤白皙嘅好肌膚。

今次試用Perfect Portion嘅精純玫瑰護手霜,未用已like,因為本人對有玫瑰味的護膚品毫無招架之力,從爽膚水、噴霧、精華到面膜,幾乎所有玫瑰味的我都冇放過。
味道:誠如產品的成分,混合咗玫瑰、玫瑰草及廣藿香的野生淡雅清香,而且都算持久,聞咗已經好心曠神怡,好中意啊!
質感:hand cream系比較厚身嘅乳霜狀,單睇質地覺得大熱天時搽咗會好sticky,但係搽完之後竟然乾爽得來又好滋潤,唔笠又夠香,都算系有驚喜!
效果:其實搽hand cream都係因為成日在有冷氣嘅地方,對手又要打字又要做野,洗手洗得又多,有手紋真係難免。搽完Perfect Portion哩枝精純玫瑰護手霜之後,手部嘅細紋雖然沒有消失,但係明顯幼滑同淡色咗好多,特別系手指D關節位,搽咗有助一邊滋潤修護,一邊軟化角質減淡細紋。


枝hand cream有成100g甘大枝,仲可以用來做埋hand mask啊!晚上臨瞓之前先用護膚油在手部打薄底,再搽哩枝hand cream,輕手按摩至完全吸收,再戴上一對薄嘅全棉手套,第二日起床,對手好似剥咗雞蛋殼嘅雞蛋甘,靚曬!

試用Perfect Portion嘅精純玫瑰護手霜效果好滿意,在香港哩個牌子唔太出名,但係同坊間熱賣嘅幾個牌子相比,效果有過之而無不及,不妨一試!

留言

這個網誌中的熱門文章

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

美白神器:LITS幹細胞美白針

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚