SK-II R.N.A. Power立體緊緻修護眼霜

眼睛系靈魂嘅窗戶,如果眼部產生細紋,就係肌膚衰老嘅前兆,愛美的女士千萬不能掉以輕心。經過SK-II的研究發現,原來從20歲開始,眼周的緊緻度會大大下降,眼睛大細會在未來15年內縮小20%。眼部紋路已經令人愁爆,原來還會縮水,真係好嚇人!
今次試用SK-II嘅R.N.A Power Eye Cream,其實是我期待已久的試用產品。之前經過SK-II counter,曾經做過Magic Ring測試,可以見到眼部縱向和橫向的緊緻度已經有鬆弛和下垂現象,而橫向的鬆弛更甚,令我覺得真係時候要的起心肝護理眼部肌膚。
好啦,講下試用心得。首先系質地和味道,SK-II R.N.A Power Eye Cream質地比較細滑,好容易推開,而且不黏笠。其實我用eye cream一向用好少,米粒大細已經可以塗勻一隻眼,雖然試用裝系細細一樽,都已經夠用至少兩星期。味道系淡香,令人感覺舒緩。
徹底清潔肌膚和眼妝後,先塗上一層眼部精華打底,然後將SK-II R.N.A Power Eye Cream輕輕以打圈方式塗勻眼周,特別是眼角和眼尾的淋巴位可以稍加按摩,更可以達到舒緩和加深吸收的效果。眼霜的吸收效果很快,而且馬上感覺到滋潤,至於緊緻,則暫時未看得出效果。


很多人說持續使用可以達到大眼的效果,對我來說,只要保持眼睛明亮,減淡細紋,還有眼睛不縮水就夠了!(其實我還是很貪心的=.=)今次試用很滿意,SK-II總是帶來很多驚喜,希望持續使用可以達到緊緻和預防眼部衰老下垂的效果。

留言

這個網誌中的熱門文章

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

美白神器:LITS幹細胞美白針

SK-II Pitera體驗套裝