美睫急急長:RevitaLash Eye Conditioner





 相信大部分女性全身最care的毛都是眼睫毛,因為眼睫毛好容易甩,甩咗又好難生得返,生得返都吾一定靚。坊間針對面部的護膚品何其多,但是對睫毛護理的產品卻屈指可數。今次試用RevitaLash Eye Conditioner,傳聞三個星期就可以令睫毛翻生,強效針對短幼、稀疏、易斷等三大睫毛問題,系未甘堅,等我試下!
首先睇下包裝,一開始以為會系好似睫毛膏甘嘅掃狀設計,但實際上RevitaLash Eye Conditioner系尖細嘅刷頭,使用者好容易就可以掃在睫毛下面的位置,令精華直達睫毛毛囊,刺激睫毛生長,令原有睫毛更強健濃密,亦可以催生新的睫毛以達到濃密效果。
我將RevitaLash Eye Conditioner放在每晚護膚的最後一步,使用時先徹底清潔面部,卸走眼妝,再進行恒常的護膚程序,最後塗上RevitaLash Eye Conditioner。從眼頭至眼尾輕輕一掃,可以輕輕掀起上眼皮,就更加容易塗得均勻。記得每日只需要塗一次,每次只要一筆就足夠。試用十日,未有發現過敏反應,反而系產品無色無味,真係搽咗好似冇搽甘,一兩日好難睇到效果。持之以恆,十日後影相對比,D睫毛又好似真係黑咗同密咗小小(吾知系未我心理作用=.=)。




其實用RevitaLash Eye Conditioner主要目的不是要睫毛更長更密,而是要強健返本身比較脆弱的睫毛。特別系喜歡化眼妝的人士,每日折騰幾條睫毛,真係好容易甩曬。出街植睫毛又驚傷到原有嘅睫毛,變曱甴腳就更加可怕!唯有真的睫毛先可以達到自然的美感,如果可以通過天然成分,令睫毛強健,冇甘易甩就令人滿意;如果可以令睫毛捲翹濃密,就更加系錦上添花。

不過各位切記不要過量使用,每日一次,每次一筆就夠曬。因為過量使用有可能會導致色素沉澱,從而導致黑眼圈的產生。今次試用未滿三星期,好難評論是否令“睫毛翻生”,但係令睫毛強健就初見效果,希望長期使用會有更滿意的效果。

留言

這個網誌中的熱門文章

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚

SK-II Pitera體驗套裝