清潤保濕super 7

聽到super 7大家系未諗起super heroes呢?不過今次我唔系講super heroes,我要介紹嘅系fresh嘅Lotus Youth Preserve Face Cream(睡蓮青春活膚面霜),因為廣告賣得好恆佢嘅super 7元素(包括睡蓮萃取、藍綠藻萃取、青咖啡萃取、無花果萃取、維他命C 和 E、植物甘油),所以忍唔住要試。

還是fresh一貫的包裝,簡單而不失隆重,連大只sample都做到同貨裝一樣的感覺,未用心情已經very good!
再睇睇質地,真係好似yogurt一樣細滑 ,聞上去系fresh招牌的清淡香味,同紅茶面膜一樣系淡淡嘅青瓜味,like like like!
塗上手後發現cream系夠厚身的,但推開後就很輕盈,而且很容易推開,清潤,沒有油膩的感覺。據說這個cream很受亞洲女性歡迎,可能就是因為亞洲女性多為混合性(偏油)皮膚,所以多選擇這種夠滋潤但是又不會引起滿面油光的cream。這款cream我覺得夏天和冬天都適合用,但是冬天可以在cream之前塗一層玫瑰油,令皮膚更滋潤。
如圖可以看到,推開後手部的光澤度有所提升,紋理間已經被滋潤,總體來說,我對fresh這款睡蓮cream除了價錢之外都非常滿意! 因為大家都知道,fresh的貨是出名偏貴的,雖然很好用,但是性價比卻不如一些大路牌子高。這款cream在專櫃賣HKD465(50ml),大家有興趣可以先到專櫃索要sample試用哦!

留言

這個網誌中的熱門文章

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

美白神器:LITS幹細胞美白針

SK-II Pitera體驗套裝