韓國護膚新玩意:白滑雞蛋提拉緊緻面霜(Too cool for school)

讀大學的時候,最中意用就係too cool for school嘅make up,因為D包裝夠得意,產品種類又幾特別。直至現在我還會用佢嘅Egg Mousse Pack,睇住D mousse在臉上慢慢消失,覺得D污糟野全部走曬出來,真係幾爽~所以今次出嘅Egg Mellow Cream,我都有幾大期望。
首先講講味道,我本人唔太中意好香嘅產品,因為覺得有太多artificial的材料,但係今次哩隻cream真是中了我死穴,我個人認為氣味算是濃烈,而且持續很長時間都不會散,而且真係好似平時整蛋糕whip cream加糖嘅味道~
再講質地,塗上手比較厚身,比較黏手,要慢慢推開。我是混合性偏油的肌膚,這種質地我覺得給肌膚的透氣造成少許負擔,塗上臉的瞬間不覺得很笠,但是之後上妝就有種油光滿臉的感覺。持續一個早上,已經覺得臉部開始反光,忍唔住噴了兩次spring water,再輕輕抹乾,才覺得稍微清爽。


對於香味比較敏感,以及肌膚比較容易出油的女士,我不建議使用Egg Mellow Cream。我覺得如果你是乾性肌膚,又抑或長期居住或需要前往像韓國江原道這些比較凍、氣候乾燥而且會下雪的地方,我覺得不妨一試。

留言

這個網誌中的熱門文章

好物推介:La Roche-Posay每日高效BB霜

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ