熟齡女恩物:Philosophy微導煥膚睡眠修護組合

收到試用裝時,第一感覺就係philosophy連sample嘅設計都好為用家著想,左邊一包系已經浸咗煥膚精華嘅薄棉片,另外一包系睡眠啫喱,岩岩好系一次嘅分量。

今次嘅套裝結合微導煥膚同睡眠面膜嘅修復效能,非常適合中意瞓美容覺,又好懶做繁瑣嘅睡前護膚N步嘅女性,一句講曬,就係懶人恩物!

 第一步當然系煥膚。將已經浸咗煥膚精華嘅棉片輕拭乾淨嘅面部肌膚,塊棉片嘅設計有凹凸感,感覺上可以滿足埋疏通毛孔,溫和去死皮的效果。輕抹完臉部,可以睇到棉片上留有少許黃黃黑黑點小點,原來洗完臉後,臉上還是留有污跡,所以洗臉要徹底~但我覺得棉片上的精華似乎有點少,可能是我的臉太大,所以覺得稍為不夠~買貨size的時候應該可以更加奢侈地塗在臉上吧~

第二步系睡眠嫩膚。用適量睡眠啫喱,輕輕按摩臉部肌膚,塗均勻後留在肌膚過夜。啫喱的吸收非常快,一開始還覺得塗得好似太多,十五分鐘後已經覺得吸收得七七八八,而且無黏膩感,之後仲持續滋潤,一包分量塗臉和頸部剛剛好!跟住就系等待第二朝起床嘅時候充滿活力的肌膚啦!雖然個名叫night gel,但系對我來講就系可以省卻無數護膚步驟的sleeping mask,還好適合我乾燥嘅肌膚~

今次的試用我好滿意,最讚的當然系可以令已經好懶嘅我更懶,兩步滿足夜晚臉部需要,第二日起床仲散發光澤,上妝都easy好多!因為夜間光線唔夠好,所以我在日間用手部試用影相比大家睇,大家留意下個night gel,單睇已經覺得充滿了水分!


留言

這個網誌中的熱門文章

好物推介:La Roche-Posay每日高效BB霜

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ