神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

來自紐約嘅護膚品牌MALIN+GOETZ包裝行嘅系簡約風格,哩種行實力唔靠外貌協會俘虜少女心嘅包裝,未用就已經深得我心。岩岩好最近皮膚狀態好差,皮膚乾燥暗沉,仲面臨爆痘危機,哩款深層清潔面膜嚟得正是時候,即刻就拆開試用!
MALIN+GOETZ泡沫淨化排毒面膜,成分包括胺基酸、天然杏仁精華、穩定性維他命C、抗氧化維他命E 、大豆蛋白、保濕維他命B5、角鯊烯和甘油。


氣味:香甜杏仁味。
質地:剛擠出來是米黃色乳霜狀,容易推開。

使用前臉色暗沉,有D蠟黃,毛孔又好粗大,仲好油笠,真係慘不忍睹啊!>.<

用法:徹底清潔面部並抹乾,之後塗一層MALIN+GOETZ泡沫淨化排毒面膜。過咗半分鐘,神奇嘅事情就發生啦!乳霜狀嘅面膜會慢慢變白變厚,成為一層泡沫覆蓋在臉部,之後泡沫會越變越厚(一因為開始塗得太多同靠近鼻端,最後D泡泡越嚟越綿密,搞到抖唔到氣>.<暈!)仲會聽到泡泡發出“吱吱聲”,又幾得意!

被泡泡覆蓋嘅感覺就系臉部所有污糟野都浮曬出嚟,每個毛孔都好似得到新生咁呼吸順暢。五分鐘之後抹走泡泡就得,不過我就濕水打圈按摩下再沖水,瞬間感覺系皮膚有光澤,膚色較之前均勻,毛孔更緊緻,油分都得到控制。試用過程中因泡泡嘅原因有少許刺激但係並無過敏反應,我覺得尚算溫和。

注意事項:使用時需留意避開鼻端和眼周位置,以免泡泡越發越大時遮蓋眼睛和鼻孔。

總體試用效果非常滿意,我中意佢深層清潔嘅原理,仲可以預防黑頭同粉刺產生,只需五分鐘毛孔輕鬆無負擔!售價為HKD400/100ml,我覺得CPV系高,大家可以考慮入手!








留言

這個網誌中的熱門文章

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚

SK-II Pitera體驗套裝