White Beard Fish n Chips

炸魚薯條起源於英國,系當地一種非常普遍嘅街頭小食,而且食客可以根據自己喜好選擇唔同味道嘅醬料,雖然熱氣但係炸得香脆酥化,通常令人難以抗拒。

在香港,好食嘅炸魚薯條比較少見,就算有,都係在餐廳餐桌上,唔再有“街頭小食”輕鬆又隨意嘅感覺。偶然間搭天星小輪從尖沙咀過海到中環,在碼頭見到哩間“White Beard Fish n Chips”,沒有雅座,只有碼頭邊兩張圓木台,可以隨意坐下,一邊欣賞碼頭對岸嘅景色,一邊享受陽光同清風,實在系一大享受。



與友人叫了兩份炸魚薯條,一份系招牌炸魚薯條(HKD68),一份系炸鱈魚薯條(HKD70),熱辣辣出爐,宣稱魚都係來自New Zealand,信心保證,加10蚊仲可以加一杯檸茶。唔使100蚊就可以嘆維港美景,美味輕鬆下午時光,真心抵食!


當然除了普通炸魚薯條,White Beard仲有花樣百出的小食同唔同風味嘅薯條任君選擇,所以唔驚淨系得炸魚薯條咁悶!

事不宜遲啦,大家快D搵個風和日麗嘅下午去嘆下啦,記得唔好急住走,就算唔坐低,都可以在碼頭邊企下,睇下對面景色,遊船泊岸,遊人匆匆,偷得浮生半日閒,人生苦短,何樂而不為?


留言

這個網誌中的熱門文章

神奇泡泡清潔面膜:MALIN+GOETZ

GlamGlow發光面膜:重拾潔淨無瑕的肌膚

SK-II Pitera體驗套裝